پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم
سرخط خبرها

تپسی هم گزینه «عجله دارم» را حذف کرد

  • کد خبر: ۲۱۶۵۰۵
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
تپسی هم گزینه «عجله دارم» را حذف کرد
تپسی در پی احضار مدیر عامل این شرکت توسط سازمان تعزیرات حکومتی و دستور این سازمان از امروز گزینه «عجله دارم» را از دسترس کاربران خارج کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز شرکت تپسی در بیانیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اینکه تپسی همواره به دنبال ارائه راهکار‌های متنوع برای گروه‌های مختلف کاربران بوده است، ذکر توضیحاتی در این خصوص را برای شفاف شدن ذهن کاربران ضروری می‌داند:

گزینه «عجله دارم» با هدف ارائه خدمت به کاربرانی که اولویت آنها نه هزینه سفر، بلکه قبول سفر است به خدمات تپسی اضافه شد. این گزینه برای افرادی است که مایلند با افزایش قیمت، شانس قبول سفر از سمت سفیران را افزایش داده و زمان انتظار کمتری را صرف قبول درخواست خود کنند. پیش از اضافه شدن گزینه «عجله دارم»، بار‌ها کاربران در شبکه‌های اجتماعی اضافه کردن امکانی برای پیشنهاد قیمت بالاتر به سفیر را به تپسی پیشنهاد داده بودند.

تپسی با هدف ارائه خدمات متنوع، در کنار گزینه «عجله دارم»، گزینه «عجله ندارم» را نیز برای کاربرانی که مایلند در ازای زمان انتظار بیشتر، قیمت کمتری پرداخت کنند به خدمات خود اضافه کرده است. این گزینه در فاصله کوتاه از رونمایی با استقبال خوبی مواجه شده است.

گزینه‌های مختلف سفر در تپسی از جمله «عجله دارم» با طراحی یکسان به سفیران تپسی نمایش داده می‌شوند؛ بنابراین سفیران هنگام قبول درخواست‌ها، از انتخاب گزینه «عجله دارم» توسط کاربر اطلاعی ندارند. تپسی در این زمینه همه تلاش خود را به کار گرفته تا مانع سوء استفاده‌های احتمالی از این گزینه شود.

تنها ۱۰ درصد از کل سفر‌های تپسی مربوط به گزینه «عجله دارم» است. سفر‌های «عادی» ۷۰ درصد و سفر‌های «عجله ندارم» ۲۰ درصد از سفر‌های ناوگان تپسی را تشکیل می‌دهند. فاصله معنادار گزینه عادی نسبت به سایر خدمات و نیز استقبال از گزینه «عجله ندارم»، گواه نگاه تپسی به ارائه خدمات متنوع با در نظر گرفتن نیاز‌های مختلف کاربران است.

تصور اشتباهی وجود دارد که افزایش قیمت سفر‌ها موجب افزایش درآمد تاکسی‌های آنلاین شده و گزینه‌ای مانند «عجله دارم» با هدف افزایش درآمد به برنامه اضافه شده است. توجه به این نکته ضروری است که آنچه موجب افزایش درآمد تاکسی‌های آنلاین است، افزایش تعداد سفرهاست نه افزایش قیمت. چرا که افزایش قیمت جذابیت سفر را برای کاربر مسافر کاهش داده و باعث کم شدن تعداد سفر‌ها می‌شود. هدف تاکسی‌های آنلاین، ارائه قیمت تعادلی به شکلی است که برای هر دو کاربر مسافر و راننده به صرفه بوده و سبب انجام سفر شود.

تپسی هم‌زمان با غیرفعال شدن گزینه «عجله دارم»، به پیگیری‌های خود جهت تبیین منطق حاکم بر این سرویس به نهاد‌های تنظیم‌گر ادامه خواهد داد. امیدواریم نتیجه در پایان، دسترسی کاربران به بهترین خدمات در حوزه حمل‌ونقل درون‌شهری باشد.

منبع: فرارو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->